Markus Töykkälä ja Matti Petrescu, Keypoint Oy

Uudet myynnin vahvistukset Keypointilla

Kevään aikana Keypointin tiimi on vahvistunut kahdella kokeneella myynnin osaajalla, jotka tuovat mukanaan eri toimialoilta kertynyttä näkemystä, energiaa ja ennen kaikkea asiakasymmärrystä. Esittelemme uudet asiakkuusvastaavamme – asiakkuuspäällikkö Matti Petrescun ja avainasiakaspäällikkö Markus Töykkälän – jotka ovat jo ensimmäisistä päivistään lähtien tarttuneet työhön tinkimättömällä otteella.

Kokemusta, konkretiaa ja kehityshalua

Molemmilla asiantuntijoilla on taustallaan pitkä ura myynnin parissa – mutta hieman eri kulmista. Markus Töykkälän kokemus nojaa erityisesti B2B-puolen kehittämiseen, järjestelmiin ja prosesseihin, kun taas Matti tuo mukanaan vankan 30 vuoden myyntitaustan useilta eri toimialoilta: automyynnistä ja vakuutuksista aina henkilöstöpalveluihin asti. Yhdessä he täydentävät toistensa osaamista ja tuovat tiimiin arvokasta näkemystä.

– ”Myynnissä oppii joka päivä uutta. Se onkin tämän työn parhaita puolia,” Matti toteaa. Hän haluaa kehittää erityisesti asiakassuhteita ja myynnin jatkuvuutta – teemoja, jotka heijastuvat myös hänen ammatillisessa motossaan: Kaupan jatkuvuus.

Markus puolestaan korostaa myynnin systematiikkaa ja asiakkaan ostopolun sujuvuutta. Hänen tavoitteenaan on rakentaa myyntimalli, jossa asiakas kokee palvelun helpoksi ja arvoa tuottavaksi koko matkan ajan.

Motivaatio syntyy onnistumisista ja vaikutuksesta

Sekä Matille että Markukselle työn ytimessä on vaikuttaminen – kyky tehdä asiakkaan arjesta toimivampaa ja tukea liiketoiminnan kasvua.

– ”Minua motivoi se, että saan auttaa asiakkaita kehittymään ja onnistumaan. Myynti ei ole vain tuotteiden tai palveluiden myymistä – se on kumppanuuden rakentamista,” Markus kiteyttää.

Matti lisää: – ”Asiakastyytyväisyys ja onnistuneet kaupat vievät eteenpäin. On hienoa saada tehdä tätä työtä laadukkaiden ja uniikkien tuotteiden parissa.”

Molemmat näkevät tulevaisuudessa kiinnostavina mahdollisuuksina vastuullaan olevien asiakkuuksien kasvattamisen ja uusien myyntikanavien kehittämisen. He ovat sitoutuneita kehittämään myös omaa osaamistaan – sillä kuten Matti sanoo, myyntityö on matka, ei päämäärä.

Inhimillisyyttä, tiimihenkeä ja arjen laatua

Markus tunnetaan tiimissä inhimillisyydestään, Matti taas ahkeruudestaan, iloisuudestaan ja tiimipelaajan asenteestaan. Molemmat korostavat hyvän työyhteisön perustana olevan avoimuus, kommunikaatio ja keskinäinen kunnioitus.

Ulospäin he haluavat viestiä Keypointin arvoista teoilla: luotettavuus, ammattimaisuus ja lupausten pitäminen eivät ole heille vain sanoja, vaan päivittäisiä valintoja.

Vapaalla viihdytään vedessä ja viheriöllä

Työn ulkopuolella molemmat hakevat vastapainoa aktiivisesta elämäntyylistä. Markus suuntaa talvella avantoon ja kesällä golfkentille, Matti puolestaan nauttii liikunnasta, musiikista ja matkustamisesta. He uskovat, että hyvä tasapaino työn ja vapaa-ajan välillä tuo energiaa myös asiakastyöhön.

Keypointin asiakastiimi kehittää asiakkuuksia, myyntiä ja palvelupolkua määrätietoisesti ja asiakkaan arkea ymmärtävällä otteella. Olemme valmiita tukemaan asiakkaitamme yhä vaikuttavammalla tavalla – osaavasti, luotettavasti ja ihmisläheisesti.

Yhteystiedot

Matti Petrescu
asiakkuuspäällikkö
040 705 7755
matti.petrescu@keypoint.fi

Markus Töykkälä
avainasiakaspäällikkö
044 736 6737
markus.toykkala@keypoint.fi